استاندار اردبیل گفت: درحال حاضر عملیات زیرسازی راه‌آهن اردبیل ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال ۹۹ برنامه‌ریزی شده تمام قطعات زیرسازی پروژه تکمیل شود.  

ریل گذاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم. اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل اظهار کرد: با اجرای طرح فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارگاه‌های پروژه راه‌آهندر حال فعالیت هستند که به دلیل ویروس کرونا یک وماه نیم فعالیت کارگاه‌ها متوقف شده بود.   

بهنامجو تصریح کرد: در پروژه راه‌آهن اردبیل و اتصال آن به شبکه سراسری ۶ مشاور و ۱۴ پیمانکار فعال هستند و در حال تکمیل عملیات اجرایی پروژه هستند.  

استاندار بیان کرد: جلسه با حضور پیمانکاران پروژه برگزار شد و در این جلسه بر تسریع عملیات اجرایی پروژه تاکید شد تا پروژه درزمان مقرر به بهره‌برداری برسد.  

وی اظهار کرد: عملیات ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل از سمت اردبیل آغاز شده و بعد از دو ماه دیگر از سمت میانه آغاز می‌شود و طبق قول وزیر راه این پروژه تابستان ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.  

بهنامجو گفت: سال ۹۸، ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل اختصاص یافته بود که امسال هزار ۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است و با همکاری بانک‌ملی در ۲ ماه آینده از این اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان جذب و بقیه نیز ماه به ماه جذب می‌شود.  

کد خبر 507143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha