دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۴:۲۴
۰ نفر

در دهمین روز از مسابقات جام جهانی دو تیم قهرمان دو دوره پیش در برابر دو تبم از آسیا و اقیانوسیه قرار گرفتند .

در اولین بازی این روز ابتدا برزیل و استرالیا از گروه  F  در ورزشگاه مونیخ در مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با حساب دو بر صفر به سود برزیل پایان یافت . قهرمان دوره پیش جام جهانی در این دیدار هم همچون بازی مقابل کرواسی آن تیمی که  انتظار می‌رفت نبود و با ارائه یک بازی ضعیف از سد تیم استرالیا گذشت . در نیمه اول این دیدار هیچ توپی از دروازه‌ها عبور نکرد و هر دو گل بازی در نیمه دوم به ثمر رسیدند . زننده گل‌های برزیل آدریانو در دقیقه 49 و فرد در دقیقه نود بودند .

    در دیگر بازی این گروه ژاپن و کرواسی به مصاف هم رفتند  و پس از نود دقیقه تلاش بدون گل مساوی به کار خود پایان دادند . در این بازی مهاجمان دو تیم بر خلاف انتظار نتوانستند گلی به ثمر برسانند و و دیداری که می‌توانست نقش تعیین کننده‌ای برای هر دو تیم داشته باشد مساوی به پایان رسید . در نیمه دوم این بازی تیم کرواسی فرصت این را داشت که از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند اما درخشش دروازه‌بان ژاپن مانع این امر شد و در نهایت بازی بدون گل مساوی خاتمه یافت .

    در سومین دیدار روز دهم مسابقات کره جنوبی و فرانسه از گروه G در مقابل هم قرار گرفتند که این بازی هم با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت . در این دیدار قهمرمان دو دوره پیش جام جهانی ابتدا در دقیقه  9 بازی توسط انری به گل رسید . پس از این گل بازی بدون افت وخیز ادامه پیدا کرد تا این که کره‌ای‌ها یخ بازی را آب کردند و در دقیقه 81 گل مساوی را به ثمر رسانند .فرانسوی‌ها پس از دریافت گل مساوی حملات زیادی بر روی دروازه  کره تدارک دیدند  اما نتوانستند گل برتری را به ثمر برساند .

امروز در ادامه مسابقات توگو و سوئیس از کروه G  و عربستان و اوکراین و اسپانیا و تونس از گروه H به مصاف هم خواهند رفت .

کد خبر 507

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز