مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت در برخی از خطوط اتوبوسرانی، گفت: شهروندان در قالب این طرح می‌توانند به مسافران کم بضاعت حمل و نقل عمومی جهت خرید ماسک کمک کنند.

اجبار زدن ماسك در اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره موضوع استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌های پایتخت، اظهار داشت: ماسک با قیمت مناسب توسط تولیدکنندگان صنعتی و زنان سرپرست خانوار همچنین زیرمجموعه‌های شهرداری تهیه شده و از فردا در ابتدا و انتهای خطوط تندرو و برخی از ایستگاه‌های تبادلی و پر مسافر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این اقدام تا پایان هفته تکمیل خواهد شد ولی باید توجه داشت که شرکت واحد، نیروی بازدارنده در این زمینه در اختیار ندارد و شهروندان خودشان باشد نسبت به رعایت استفاده از ماسک اقدام کنند و به افرادی که ماسک استفاه نمی‌کنند، تذکر دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: امکانی فراهم شده که افراد دارای تمکن مالی بتوانند ماسک بیشتری در ابتدا و انتهای خطوط تندرو و برخی از ایستگاه‌های تبادلی و پرمسافر خریداری کنند و در اختیار مأموران مستقر اتوبوسرانی جهت هدیه به مسافران کم بضاعت قرار دهند.

ترفع گفت: از شهروندان درخواست داریم به این طرح خیر و مؤثر در قالب نذر سلامتی در ایستگاه‌های اتوبوسرانی بپیوندند تا شاهد مقابله هر چه بهتر با ویروس کرونا باشیم.

وی در ادامه گفت: حدود یک دهه است که حتی یک دستگاه اتوبوس از جانب دولت به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تحویل داده نشده و ادامه این روند خدمات اتوبوسرانی تهران را با مشکل مواجه می‌کند لذا از دولت درخواست داریم به کمک اتوبوسرانی و مردم تهران بیاید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا بخش قابل توجهی از مسافران اتوبوس‌ها به ویژه در بخش خصوصی کاهش یافت و رانندگان این بخش با مشکلات معیشتی مواجه شده‌اند که در این زمینه نیز درخواست داریم دولت کمک‌های لازم را انجام دهد.

کد خبر 506900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حیدری IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    بابا جان کسی که در این وضعیت کرونایی از اتوبوس یا مترو استفاده میکند ۹۰% ماشین ندارد باید از ماسک و حتی دستکش رایگان استفاده کند