درحالی که هفته گذشته سرمربی تیم ملی در مورد شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان مدعی شد که در حال حل کردن موضوع است اما این باشگاه ادعای دیگری دارد.

اسکوچیچ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در این خصوص حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان  اظهار داشت: چیزی در حال حل شدن نیست. ما منتظر رای فیفا در این زمینه هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با این باشگاه است تا این موضوع حل شود، عنوان کرد: طرف حساب ما نه فدراسیون فوتبال و نه وزارت ورزش است. ما با خودش طرف هستیم و اصلا از طرف دراگان اسکوچیچ هیچ اتفاقی نیفتاده و حتی برای حل شدن موضوع تماسی با ما نگرفته است.  

رئیس هیات مدیره نفت آبادان همچنین در خصوص شرایط این تیم در دوران کرونایی و تعطیلی مسابقات گفت: بازیکنان طبق خواسته سرمربی در منازل در حال تمرین هستند و ما هم مثل بقیه منتظر تصمیم مسئولان هستیم. در خصوص شروع بازی ها جزو باشگاه هایی نیستیم که دنبال مخالفت باشیم. هر چه فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا  و ستاد مقابله با کرونا بگویند ما هم تابع هستیم.

نصراصفهانی در مورد شرایط مالی این باشگاه نیز تاکید کرد: در این مدت تعطیلی توانستیم ۲۰ درصد دیگر قرارداد بازیکنان را بدهیم و مثل سایر تیم ها مجموع پرداختی های ما به بازیکنان به ۵۰درصد رسیده است.

کد خبر 506895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha