مدیر امور برق دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خط تک مداره ۶۳/۲۰ کیلو ولتی پست چاه‌علی این شهرستان که از پروژه‌های گذر از پیک سال ۹۷ این منطقه بود؛ افتتاح شد.

پست برق

به گزارش همشهری‌انلاین، سعید مهر آمیز جمعه ۱۲ اردیبهشت در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این پروژه از جمله پروژه‌های گذر از پیک سال ۹۷ شرکت توزیع برق بوده که در سال ۹۸ پست آن جانمایی و در سالجاری طرح تکمیل و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: اعتبار این طرح با توجه به احداث ۳۰ کیلومتر خط ۶۳ کیلو ولتی از منطقه مسکوتان به چاه علی و نصب یک ترانس ۱۵ مگا ولت آمپر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر امور برق دلگان تصریح کرد: با ساخت این پست سه هزار و ۶۸۱ مشترک منطقه چاه هاشم این شهرستان از برق پایدار با ولتاژ مناسب بهره‌مند شدند.

وی با بیان این‌که روستاهای هدف از دو فیدر ۲۰ کیلو ولتی تغذیه می‌کنند افزود: فیدر آذر از روستای دروازه چاه علی تا روستای نلوکی را تغذیه و فیدر فراز تمامی روستاهای حد فاصل روستای چاه علی تا بعد از روستای دولابکان به سمت بمپور را پوشش می‌دهد.

مهرآمیز تصریح کرد: هدف از ساخت این پروژه رفع افت ولتاژ ضلع شرقی جلگه چاه هاشم بوده است.

وی بیان کرد: شهرستان دلگان با ۱۱هزار و ۵۳۴ کیلو متر وسعت از پنج پست ۶۳کیلو ولت و یک پست ۲۳۰کیلو ولت استفاده می‌کند که ۲ پست ۶۳/۲۰ کیلو ولتی در منطقه جلگه چاه هاشم و سه پست در شهر دلگان است.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۵ کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده‌است.  
 

کد خبر 506856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha