فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری متهم اصلی سرقت نفت خام از لوله اصلی انتقال نفت تهران به تبریز خبر داد.

دستگير بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار محسن خانچرلی با اشاره به دستگیری متهم اصلی سرقت نفت خام از لوله اصلی انتقال نفت تهران به تبریز در کیانشهر تهران اظهار داشت: در پی آتش‌سوزی در اطراف یکی از باغ‌های شهرستان ملارد، کارشناسان پی به سرقت نفت خام بردند که با اقدامات پلیسی ۲ متهم در ابتدا دستگیر شدند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۳ متهم در رابطه با پرونده سرقت نفت خام بیان کرد: متهم اصلی این پرونده به استخراج ۳۰۰ هزار لیتر نفت خام از لوله اصلی اعتراف کرده است که پرونده به‌همراه متهمان برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: متهمان این باغ را اجاره کرده بودند و نفت را از لوله اصلی با حفر تونل به‌سرقت می‌بردند.

سردار خانچرلی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشکوک شدن و رؤیت سرقت اموال عمومی توسط افراد سودجو با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند و گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پلیس وارد عمل شود.

کد خبر 506802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    اینا آدم معمولی نبودن قشنگ از جزئیات خط لوله خبر داشتن بیشتر دزدی های اینچنینی کاره کسایی که ارتباط دارن
  • ابراهیمی NL ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    سلام ، در زرنان از توابع شهرقدس هرچندوقت برق و آب و تلفن قطع میشود ، وقتی جویای دلیل آن میشویم گفته میشود که کابلهاسرقت شده است. لطفا با موضوع جدی برخورد شود. یک مشکل دیگر اینکه کامیونها نخاله های ساختمانی را کنار مسیر تخلیه میکنند و منظره بدی پیدا میکند. شهرداری هر چند وقت اقدام به حمل آنها و تسطیح میکند ولی باز این تخلف اتفاق میافتد. ضمنا هر از گاهی دودهای غلیظ و زیاد از اطراف به آسمان شهر میرود و کسی نیست با منبع این آلودگی برخورد جدی کند.