همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت ایساکو گفت: تا پایان سال 87، 100 درصد قطعات پرمصرف که حدود 80 درصد کل فروش را شامل می‌شود با "ضمانت" عرضه خواهد شد.

ناصر بیک‌زاده مرزبانی در حاشیه همایش سراسری نمایندگی‌های ایران خودرو افزود: هم اینک 30 درصد قطعات این شرکت با ضمانت به دست مشتریان می‌رسد.

به گزارش واحد مرکزی خبر وی درباره صادرات شرکت ایساکو (تهیه و توزیع لوازم و قطعات جانبی ایران خودرو) نیز گفت: پارسال ایساکو قطعاتی به ارزش 5 میلیون یورو صادر کرد و در نظر داریم امسال حداقل به 14 میلیون یورو افزایش دهیم.

مرزبانی با تأکید بر اینکه ضمانت ایساکو برای قطعات عرضه شده در داخل و خارج یکسان خواهد بود، گفت: ضمانت قطعات بر اساس عمر هر قطعه و نیز سیاست‌های کارخانه سازنده خودرو است و درباره این موضوع هیچ استانداردی در سطح جهان وجود ندارد.

وی در خصوص فروش اینترنتی قطعات گفت: طرح فروش الکترونیک قطعات ایساکو از اوایل سال 86 اجرا شد، 20 درصد کل فروش این سال از طریق اینترنت صورت گرفت.

مرزبانی ادامه داد: تاکنون فروش الکترونیک قطعات از شرکت به نمایندگی‌های مجاز بوده است که امیدوارم به زودی امکان فروش از شرکت به مشتریان نیز فراهم شود.

وی درباره کیفیت قطعات تولیدی گفت: کاهش مراجعه خودروها به نمایندگیها یکی از نارضایتی‌های نمایندگی‌هاست که این مهم حاصل دو موضوع افزایش کیفیت قطعات و خودروهای تولیدی و دیگری اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین است.

کد خبر 50676

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز