فرماندار خرم‌دره گفت: شهروندان خرم‌دره‌ای از نمایشگاه‌داران اتومبیل که پیاده‌رو را به محل پارک خودروها تبدیل کرده‌اند، گلایه‌مند هستند.

نمایشگاه اتومبیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت محمدی صبح امروز ۱۱ اردیبهشت در جلسه شورای ترافیک خرم‌دره، زنجان با گلایه از نمایشگاه‌داران اتومبیل در این شهرستان اظهار کرد: نمایشگاه‌داران باید اتومبیل‌ها را در داخل محل کسب خود به معرض نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از صاحبان نمایشگاه‌های اتومبیل، محل تردد شهروندان را به محل پارک اتومبیل‌ها تبدیل کرده‌اند که مردم از این امر رضایت ندارند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تاکید کرد: اشغال پیاده‌روها ازسوی بنگاه‌داران خودرو، نه تنها تردد را دچار مشکل کرده است، بلکه شهروندان خرم‌دره‌ای برای پیدا کردن جای پارک نیز با مشکل مواجه هستند؛ لذا باید دستورالعمل جامع برای برخورد با این تخلف وجود داشته باشد.

این مسئول تاکید کرد: خیابان‌ها و معابر عمومی متعلق به همه مردم است، برخی بدون در نظر گرفتن منافع عمومی، فقط به فکر خود هستند و اجازه توقف به سایرخودروها را نمی‌دهند که این موضوع یک تخلف آشکار است.

محمدی گفت:  آسفالت معابر شهری تا حدی توان تحمل تردد ماشین‌های سنگین را دارد، تردد این وسایل نقلیه در داخل شهر خرم‌دره ممنوع بوده و تردد کامیون‌های سنگین یکی از دلایل اصلی تخریب آسفالت خیابان‌های این شهرستان است.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی به مصوبات شورای ترافیک، خاطرنشان کرد: نتیجه عمل به مصوبات شورا، حل مشکلات ترافیکی داخل شهر و کاهش حوادث رانندگی است.

کد خبر 506665
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha