مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دانش‌آموز استان خراسان رضوی کمتر از ۵۰۰ هزار نفر از اپلیکیشن شاد استفاده می‌کنند.

اپلیکیشن شاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، قاسمعلی خدابنده روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت افزود: این وضعیت نشان می‌دهد که هنوز بخش زیادی از دانش‌آموزان نتوانسته‌اند از این فرصت بهره‌مند شوند که بخشی از آن به خاطر فراهم نبودن زیرساخت‌هاست و در جاهایی هم ما مشکلاتی داریم که به زودی رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: آموزش مجازی تنها مختص سامانه شبکه آموزش دانش‌آموزی(شاد) نیست و پیش از آن هم همکاران ما آموزش‌های مجازی را به صورت کلاس‌های آنلاین و محتواهای آموزشی بارگذاری شده انجام می‌دادند و بخشی از دانش‌آموزان هنوز از این کلاس‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد ماه به طور حتم به صورت حضوری و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.
خدابنده افزود: امتحانات دوره متوسطه اول و دوم که غیر نهایی است در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز لازم را صادر کند به صورت حضوری و در غیر این صورت به شکل غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دوره ابتدایی هم آزمون ندارد و به صورت ارزشیابی کیفی - توصیفی است که توسط معلمان با توجه به سوابق دانش‌آموزان در طی سال تحصیلی نمره‌گذاری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان و معلمان نیشابور در بسیاری از حوزه‌های قرآنی، علمی، ورزشی، پژوهشی و قرآنی موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری می‌شوند و این‌ امر جز در سایه همدلی، تلاش و مدیریت صحیح اتفاق نمی‌افتد و نیشابور جزء شهرهای مهم در حوزه‌های مختلف در استان و کشور است و در آموزش و پرورش خراسان رضوی هم تاثیرگذاری شهرستان نیشابور به حدی است که اگر توفیقات همکاران ما و دانش‌آموزان نیشابور را در طول سال تحصیلی از سایر موفقیت‌های آموزش و پرورش استان‌ کم کنیم شاید در آن سال حرفی برای گفتن نداشته باشیم.

خدابنده افزود: امیدواریم با حضور مدیریت جدید مجموعه این موفقیت‌ها ادامه باید و شاهد توفیقات بیشتر دانش‌آموزان و معلمان نیشابور باشیم.

فرماندار نیشابور هم در این مراسم گفت: اگر توسعه‌ای قرار است اتفاق بیفتد باید از بستر آموزش و پرورش شروع شود و اگر نه ناموفق خواهد بود و سهم معلمان به عنوان معیارهای اصلی تعلیم و تربیت در جامعه و کسانی که تبدیل سرمایه‌ها به ثروت در حوزه منابع انسانی به دست ایشان اتفاق می‌افتد بسیار مهم است.

علیرضا قامتی افزود: آموزش و پرورش متعلق به همه مجموعه‌هاست به همین خاطر ارکان اصلی شهرستان در شورای آموزش و پرورش حضور دارند تا تصمیمات نهایی، معدل و میانگین تصمیمات کل شهرستان باشد.
وی اظهار داشت: مدیرانی که در شهرستان نیشابور حضور پیدا می‌کنند باید حداقل توانشان در حد معاونت مدیر کل باشد زیرا نیشابور از ظرفیت‌ و توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است و استفاده از این فرصت‌ها نیازمند مدل‌های دقیق مدیریتی و علمی است.

کد خبر 506662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha