پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

بارش رگباری باران در خراسان رضوی با پیش‌بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن مسیل‌ها همچنان در مناطق مختلف این استان ادامه دارد.

باران

به گزارش همشهری آنلاین کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز پنجشنبه با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارشها که از چند روز گذشته در خراسان رضوی جریان دارد تا روز دوشنبه هفته آینده همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ و وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی شده است.

زهرا مبشری افزود: از عصر روز گذشته تاکنون بارش باران در ۶ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین بارش در شهرستانهای کلات و تربت‌جام به میزان ۱۰ میلیمتر باریده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت در شهرستانهای مشهد، چناران، سبزوار و جغتای نیز بارشهای پراکنده باران رخ داده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که میانگین دما در خراسان رضوی طی روزهای آینده تغییرات اندکی دارد افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که روزهای آینده با نوسان دو تا سه درجه‌ای همراه است.

مبشری نژاد گفت: قوچان با کمینه دمای هوای  ۹ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد در شهرستانهای تایباد و بجستان با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کد خبر 506621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha