مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد که شمار فوت‌شدگان الکل از زمان شیوع کرونا تاکنون در این استان به ۴۳ نفر رسیده است.

الکل صنعتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر مهرداد بابایی چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت اظهار کرد: در این مدت نیز ۲۰۵ نفر براثر مسمومیت با الکل در بیمارستان‌های استان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: باوجود توصیه‌های پزشکی در خصوص پرهیز از رفتارهای خطرناک، متأسفانه برخی به تبعیت از تبلیغات افراد شیاد در فضای مجازی به مصرف الکل یا استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده خطرناک برای مقابله به کرونا روی آوردند که سبب خطرات جانی شد.

بابایی از مردم خواست به توصیه‌های پزشکی برای مقابله با کرونا که از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود، توجه کنند ضمن آن‌که بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک و دستکش در زمان ارتباط با محیط بیرون از خانه است.

بیماری کرونا برای اولین بار در ووهان چین شیوع پیدا کرد و به ۲۱۰ کشور و سرزمین رسید که سازمان بهداشت جهانی وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد.

کد خبر 506297

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha