سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

بارندگی دو شب گذشته به زیرساخت‌های شهرهای کلاردشت، چالوس، کجور و نور خسارت وارد کرد.

سیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از صداوسیمای مرکز مازندران، مدیر کل مدیریت بحران مازندران به بارش باران و ذوب شدن برف در مناطق بالادست استان دو شب گذشته اشاره کرد و گفت: این باران بهاری سبب بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌های کوهستانی و رانش زمین در برخی از مناطق غربی استان شد.

احمدی افزود: سیلاب دو شب گذشته به زیرساخت‌های شهرهای کلاردشت، چالوس، کجور و نور خسارت وارد کرد که برآورد مالی این خسارت‌ها پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

وی گفت: بارش باران در تنکابن به علت پیش بینی و اقدام‌های پیشگیرانه شهرداران و فرمانداران خسارتی نداشت.

احمدی افزود: باران شدید دو شب گذشته به بخشی از راه‌های روستایی بلده نور خسارت وارد کرد و سبب بسته شدن راه به صورت مقطعی شده بود که با تلاش راهداران و احداث راه انحرافی مسیر بازگشایی شد.

مدیر کل مدیریت بحران مازندران گفت: پل اتباطی غیر فنی در مناطق کوهستانی رودبارک کلاردشت برای جلوگیری از انسداد مسیر رودخانه برداشته شد.

وی افزود: بخشی از راه کلاردشت به صورت مقطعی بسته شده بودکه هم‌اکنون بازگشایی شد، اما برای افزایش ایمنی دیوارسازی باید انجام شود.

احمدی گفت: روستای کندلوس بخش کجور نوشهر حدود ۱۰ تا ۱۵ دیوار حفاظتی خسارت وارد شد و برخی از روستاهای این مناطق دچار آبگرفتگی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: شهرستان چالوس منطقه مرزن‌آباد چند روستا دچار آبگرفتگی شد و عوامل امدادی در این روستاها در حال امدادرسانی هستند.

کد خبر 505932

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha