دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: سرقت از ترانس‌ها، تابلوها و کابل برق جاده‌ها، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، روشنایی‌های بین جاده‌ای و گاردریل‌های (حفاظ) راهداری استان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ دوبرابر شده است.

چراغ راهنمایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در فروردین‌ماه امسال ۲ ترانس برق ۵۰ میلیون تومانی در جاده کرمانشاه به سراب نیلوفر و جاده بیستون سرقت شده این در حالی است در طول سال گذشته ۲ ترانس برق سرقت شده بود.

او گفت: هشت تابلو برق ۱۰ میلیون تومانی، ۱۰ هزار متر کابل برق، ۲۵ چراغ‌برق چشمک‌زن با پایه هرکدام به قیمت ۶ میلیون تومان، ۴۰ چراغ سولار هر یک به قیمت ۱.۵ میلیون تومان، بیش از ۸۰۰ تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی هرکدام به قیمت ۳۰۰ هزار تومان، ۳۰۰ مترمربع تابلو اطلاعات با پایه هرکدام به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و بیش از ۵۰۰ متر گاردریل با پایه از این راهداری سرقت شده است.

او افزود: تیم‌های گشت راهداری روزهای تعطیل فعال است، اما تاکنون به‌تنهایی جوابگوی این حجم و گستردگی کار نبوده، مقررشده شرکت توزیع برق با همکاری نیروی انتظامی تیم‌های مشترک گشت راه‌اندازی کنند که اگر نسبت به کاهش سرقت مؤثر باشد، راهداری نیز گشت‌های مشابه راه‌اندازی خواهد کرد.

کد خبر 505494

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha