سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی از تلاش مسئولان این استان برای میزبانی جام باشگاه‌های کشتی جهان خبر داد.

سالن مسابقات کشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سعید خوشبخت، سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین کارها در هیات کشتی استان استفاده از نیروهای جوان و کاربلد در کنار پیشکسوتان با تجربه است که با همدلی برای پیشرفت کشتی استان تلاش می‌کنیم.  

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین استاندار آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه که حامی همیشگی ورزش است بتوانیم میزبان لیگ جام باشگاهی جهان باشیم که به نظرم یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی خواهد بود که در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و این اقدام برای نخستین بار در طول تاریخ کشتی استان رقم خواهد خورد.  

سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این رقابت‌ها یک تیم هم به عنوان میزبان از استان آذربایجان‌غربی حضور خواهد داشت.  

خوشبخت تصریح کرد: با انتخاب مسئول لیگ کشتی هیات استان تمام تلاش‌مان برگزاری مداوم مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است که بتوانیم نفرات برتر را در لیگ‌های پایه کشوری در رشته فرنگی و رشته آزاد با حمایت اسپانسرهای مالی که صحبت کردیم شرکت دهیم.  

سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی افزود: استعدادیابی حلقه مفقوده سال‌های گذشته بود که امسال با تمام توان و حمایت از استعدادهای ناب کشتی در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شرکت خواهیم کرد.  

وی گفت: داوری استان ما در شرایط فعلی با حضور ابراهیم کریمی، ابراهیم یزدان پناه، هژار عباسی و اصغر زلفی پور جایگاه خوبی در کشور داریم اما در تلاش هستیم تا این وضعیت را بهبود ببخشیم و یک دوره کلاس استاژ درجه سه را در استان میزبانی خواهیم کرد.  

خوشبخت تصریح کرد: برای سال ۹۹ کلاس‌های متفاوت و بسیاری برنامه‌ریزی کردیم تا سطح علمی مربیان را بالا ببریم و ۷کارگاه علمی و عملی مختلف با بهترین مدرسان کشتی در آذربایجان‌غربی برگزار خواهیم کرد.  

سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم از امسال جام پوریای ولی در تقویم ورزشی فدراسیون کشتی گنجانده شد و از امسال به صورت مداوم در تاریخ همیشگی برگزار خواهد شد.  

خوشبخت گفت: در حال حاضر با رایزنی با چند حامی مالی، حمایت و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان سعی داریم دو خانه کشتی در شمال و جنوب استان بسازیم تا به عنوان پایگاه قهرمانی کشتی استعدادهای ناب استان زیر نظر بهترین مربیان آموزش ببینید تا بتوانیم شاهد حضور کشتی گیران عزیزمان در تیم‌های مختلف تیم ملی باشیم.  

سرپرست هیات کشتی آذربایجان غربی بیان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان و دکتر دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به دلیل اعتماد به مدیریت جوانان تشکر می‌کنم. همه این اقدامات و برنامه‌ها با همدلی و کمک همه روسای هیات‌های کشتی شهرستانی، پیشکسوتان کشتی که مثل همیشه از جان و دل بدون چشمداشتی برای اعتلای نام کشتی آذربایجان‌غربی تلاش می‌کنند، میسر خواهد شد.

کد خبر 505168

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha