مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

فرماندار شمیرانات اعلام کرد: پیرو کشف ۲۵۵ مورد تخلف، اصناف شهرستان ۴ میلیارد و ۸۹۲ میلیون و ۴۴۴ هزار تومان از اول اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ جریمه شدند.

بازرسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید مهدی ساداتی اظهارداشت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات به‌طور همزمان با سراسر کشور در شمیرانات تهران با حضور مستمر و فعال بازرسان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در دو شیفت حتی روزهای تعطیل اجرا شد.

وی تصریح کرد: طی این ۴۵ روز ۲۶۶ مورد گزارش ستاد خبری و شکایات مردمی دریافت شد. از این تعداد ۱۶۶ گزارش صحیح بود و متخلفان شناسایی و ۳۶۴ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان از جریمه تخلف‌ها  توسط ثبت و رسیدگی به گزارش‌های مردمی دریافت شد.

فرماندار شمیرانات گفت: پرتقال و سیب، شیرینی و خشکبار، حبوبات، مواد غذایی، پوشاک و کیف و کفش، مواد پروتئینی، نان، روغن موتور و مواد شوینده اقلامی هستند که در این بازرسی‌ها برای تخلفات پرونده تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح نظارتی علاوه بر کالا و خدمات برای موارد مهم مانند نحوه تامین، جذب و توزیع میوه و مرکبات تنظیم بازار، مراکز نگهداری کالا، رعایت نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و رعایت سود مجاز و رصد وضعیت فروش فوق‌العاده نیز اجرا شد.

ساداتی افزود: نظارت بر عملکرد مراکز عمده خرید نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نحوه فروش بلیط‌های پروازهای داخلی و خارجی، تورهای داخلی و ارائه خدمات به مسافران، نحوه ارائه خدمات پارکینگ‌ها نیز به عنوان مشمولان طرح بازرسی اشاره کرد.

وی اذعان داشت: با توجه به نامگذاری امسال و سال گذشته مبنی بر رونق و جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب که ما را موظف به حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داخلی می‌کند، باید اهتمام ویژه‌ای در برخورد با قاچاق کالا داشته باشیم.

  

کد خبر 505141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha