سعادتمند که پیش از این حتی از سوی اعضای هیات مدیره هم حمایت نمی‌شد حالا بازیکنان و سرمربی را هم عملا رو در روی خود ببیند.

مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین بعد از صحبت های جنجالی فرشید اسماعیلی علیه مدیریت استقلال و اعلام نارضایتی از پرداختی های این فصل باشگاه احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت تا او به کمیته انضباطی باشگاه فرا خوانده شود و از هافبک ناراضی این باشگاه بابت رفتارش توضیح خواسته شود.

دیروز قرار بود اسماعیلی در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود اما شماره 8 استقلال که حمایت سرمربی و بازیکنان تیم را هم پشت سر خودش می دید در این جلسه حضور پیدا نکرد تا عملا این پیغام را از مجموعه بازیکنان و سرمربی به مدیرعامل بفرستد؛تا زمانی که به تعهدات باشگاه در قبال بازیکنان وکادر فنی عمل  نکنی مدیرعامل نیستی.

گفته می شود فرشید اسماعیلی با هماهنگی فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی باشگاه نرفته است. سعید رمضانی سرپرست استقلال هم اعلامکرده قرار است با اسماعیلی به زودی در این خصوص صحبت شود چرا که او فرزند استقلال است! رمضانی در حالی این واکنش را به غیبت اسماعیلی نشان داده که تصور می شد باشگاه تصمیم سخت تری در قبال نادیده گرفتن دستور مدیرعامل از سوی هافبک استقلال بگیرد.  اتفاقاتی که نشان می دهد احمد سعادتمند این روزها به شدت در موضع ضعف قرار دارد.

موضوعی که همچنان بیانگر اختلاف فرهاد مجیدی با گزینه انتخابی وزارت ورزش است. بعد از حضور سعادتمند در استقلال مجیدی هنوز با او دیدار نکرده ماجرای فرشید اسماعیلی به نوعی طغیان بازیکنان و کادر فنی استقلال علیه مدیرعاملی است که تا به امروز تنها در جذب منابع مالی ناتوان بوده. موضوعی که باعث شده تا سعادتمند که پیش از این حتی از سوی اعضای هیات مدیره هم حمایت نمی شد حالا بازیکنان و سرمربی را هم عملا رودر روی خود ببیند.

کد خبر 505028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha