دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: از دوشنبه ۸ اردیبهشت جمع آوری معتادان متجاهر استان تهران با شیب ملایم آغاز می‌شود.

معتادان تجریش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مصطفی هادی‌زاده گفت: ما برای جمع‌آوری معتادان متجاهر (معتاد متجاهر به فردی می گویند که در کوچه و خیابان به طور علنی مواد مخدر مصرف می کند) منتظر ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی بودیم و در این زمینه باید سلسله مراتب طی می‌شد.

وی افزود: ‌در حال حاضر تمام هماهنگی‌ها برای جمع آوری معتادان متجاهر انجام شده است و این کار با همکاری پلیس انجام می شود.

هادی‌زاده گفت: ‌این معتادان در مراکز نگهداری ماده ۱۶ (مرکز ویژه نگهداری معتادان متجاهر) نگهداری خواهند شد و تست کرونا هم از آنها گرفته می‌شود.

کد خبر 504839

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پاشا GB ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    علاوه بر جمع اوری معتادان اسایشگاههای روانی هم بیماران را در خیابان رها کردند در 2 هفته گذشته تعداد زیادی افراد که کلا دیوانه هستند در خیابانهای تهران مشاهده شده .
  • آشنا IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    تکلیفتون رو حداقل با خودتون روشن کنید . اگر معتاد بیمار است پس چرا جمع آوری میشن . مگه بیماران دیگه جمع آوری میشن. اگر مجرم هستن و باید جمع آوری بشن پس چرا بهشون لقب بیمار میدین. با بازی با کلمات که چیزی از مجرمیت شخص مجرم کم نمیشه. اصلا میتونین به معتادها بگین هنرمند یا دکتر یا مهندس یا ... . اصل قضیه یعنی مجرم بودن شخص معتاد و جرم بودن اعتیاد که عوض نمیشه. باید مشکل رو حل کرد نه اینکه صورت مساله رو پاک کرد.