رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران از برآورده شدن آرزوی ۱۵۲۹ کودک تحت حمایت این نهاد در سال ۹۸ خبر داد و گفت: برای این آرزوها ۴۷۶ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان از طرف خیرّان پرداخت شد.

فقر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد دهرویه به نحوه برآورده شدن این آرزوها اشاره کرد و گفت: این آرزوها به شکل‌های متفاوتی از جمله استقرار پایگاه جذب حامی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و ثبت در سایت حامی آرزوها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سایت حامی آرزوها به آدرس http://hamiarezooha.ir از ماه رمضان سال ۹۷ آرزوی کودکان را ثبت می‌کند، تصریح کرد: آرزوهای کودکان دسته بندی و روی این سایت بارگذاری می‌شود.

دهرویه گفت: مهمترین آرزوهای کودکان داشتن کمک هزینه درمان، کمک هزینه فرهنگی و تحصیلی، لوازم و اسباب منزل و اسباب بازی است.

دهرویه با اشاره به اداراتی که بیشترین آرزوی کودکان را برآورده کرده اند، گفت: در شهرستان‌ها اداره کمیته امداد ملارد با ۲۳۴، ورامین با ۹۱ و شهر قدس با ۸۲ آرزو و در شهر تهران اداره کمیته امداد مناطق ۶و۷ با ۸۰ آرزو بیشترین آرزوی برآورده شده را به خود اختصاص داده اند.

دهرویه با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸ هزار و ۵۵۱ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۵۲ هزار و ۲۰۶ فرد خیر به عنوان حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

کد خبر 504784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha