زینب سلیمانی فرزند شهید بزرگوار سپهبد «حاج‌قاسم سلیمانی» در دلنوشته‌ای خطاب به آن شهید والامقام نوشت: «وقتی عظمت حضور مردم را دیدم که چه با شکوه و با عزت و با تمام وجود برای‌تان به میدان آمدند، دلم کمی آرام گرفت».

زینب سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «زینب سلیمانی» فرزند شهید بزرگوار سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در دلنوشته‌ای خطاب به آن شهید والامقام نوشت: «بابای عزیزتر از جانم چه قدر خوب شد نام مرا زینب گذاشتید. مادرم می‌گفت شما وقت انتخاب اسمم گفتید «بعدها متوجه می‌شید چرا اسم زینب را انتخاب کردم برای دخترم».

شهادتتان از درون، خیمه سوزان من بود و تمام وجودم یکی‌یکی از درون می‌سوخت و روی هم فرومی‌ریخت اما وقتی عظمت حضور مردم را دیدم که چه باشکوه و با عزت و با تمام وجود برای‌تان به میدان آمدند، دلم کمی آرام گرفت.

همیشه به من می‌گفتید عزت دست خداست و بدانید اگر گمنام‌ترین هم باشید ولی نیت شما یاری مردم باشد، می‌بینید خداوند چقدر با عزت و عظمت شما را در آغوش می‌گیرد.

می‌دانم راز آن چهره نورانی‌تان و آن همه عزت و عظمت‌تان فقط در نمازهای نافله و گریه‌های شبانه و گرسنگی در بیابان‌ها و گرمای صحراها و آن همه خطر را به جان خریدن نبود... بلکه شما جان و مال و دنیا و آخرت‌تان را با خداوند متعال، فاطمه زهرا(س) و عمه سادات(س) معامله کردید.

آن روز که رسم «کلنا عباسک یا زینب» را نوشتید، این نوشته وِرد زبان همه عالم شد. شما علمدار خیمه خواهر حسین(ع) شدید و من تا آخرین نفس فدایی بانویی می‌شوم که نام مبارکش را بر من نهادید تا حق این نام را ادا کنم».

کد خبر 504382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    13 1
    یاد سردار تا همیشه بر دل وجان مردم ایران ومنطقه جاودان خواهدبود.
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    15 2
    به فرموده ی رهبرمعظم،اون چیزی که در شهادت حاج قاسم دلهارا اینگونه منقلب و گریان کرد اخلاص سردار بود.من کان لله کان الله له.هرکس برای خدا باشد خدا برای او خواهدبود.
  • اصغر IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    14 1
    خداوند رحمت کند سردار دلها هر موقع که یادش میارم اشک در چشمانم جاری یه آرامشی در دلم بوجود میاد که اگه کل دنیا رو بهم بدن چنین آرامشی نیست
  • فرزندی از فرزندان بختیاری ظلم ستیز هستم IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    6 1
    اجدادسرداربخاطرظلم ستیزی به دستورپادشاهای ظالم سالها پیش ازدیاربختیاری تبعیدشدندبه دیاری غریب، دیاری که هیچ نشانی از سرسبزی دیارخویش نبود ظلم ستیزی درخون ورگ وریشهء سرداردلها بود
  • اسدی IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    4 0
    آفرین برتو دختربزرگوار سردار دلها و فرزند ایران سربلند