پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

یک رسانه قطری درگ زارشی این کشور را بهترین گزینه برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا معرفی کرد.

لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازفارس، نشریه «استاد الدوحه» قطر در چاپ امروز درباره اظهارات روز گذشته داتو، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی را تهیه کرد و اعلام کرد قطر بهترین گزینه برای AFC برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز است.

این نشریه نوشت: دبیرکل AFC اعلام کرد که یک کشور در غرب آسیا کاندیدای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به صورت متمرکز شده است. قرار است گروه های چهار گانه غرب در این کشور مسابقات خود را برگزار کنند. اما داتو نام این کشور را فاش نکرد. با این وجود ورزشگاه های قطر می تواند بهترین انتخاب برای AFC باشد. مخصوصا اینکه این بازی ها قرار است در هفته اول ماه آگوست(۱۱ تا ۱۷ مرداد) برگزار شود و تا آن زمان شیوع کرونا در این کشور به صورت کامل مهار می شود.

این رسانه قطری ادامه داد: همچنین از لحاظ دمای  هوا نیز قطر با وجود داشتن ورزشگاه های مجهز می تواند نسبت به ایران، عربستان، عراق و امارات که در این برهه از سال دمای هوا بسیار زیاد و گرم است، بهترین گزینه باشد. از طرف دیگر AFC از همان ابتدا قطر و ازبکستان را برای میزبانی از بازی های غرب آسیا به عنوان کاندیدا اعلام کرده بود و مالزی و فلیپین را برای میزبانی از بازی های شرق آسیا معرفی کرده بود.

کد خبر 504228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha