این روزها گرچه کرونا بسیاری از شهروندان را خانه‌نشین کرده است اما برنامه‌های آموزشی تعطیل نشده و مردم محله‌ها از طریق فضای مجازی می‌توانند تابلوهای زیبایی را با چوب خلق کنند.

محمد مهدی الهی

همشهری انلاین - مریم باقرپور: یکی از این افراد که سال‌ها شاگردان زیادی داشته و حالا از طریق اینستاگرام فرهنگسرای کار منطقه۹ ساخت تابلوها با دانه‌های میوه را آموزش می‌دهد «محمدمهدی حکیم الهی» است. این هنرمند به علت علاقه زیادش به هنر نقاشی و با استفاده از مواد طبیعی هنر گل چوب را ابداع کرد. حکیم الهی می‌گوید: «هنر گل چوب خلاقیتی ذهنی است که با استفاده از دانه، هسته، برگ و به‌طور کلی مواد طبیعی روی چوب ایجاد می‌شود که حس زیبادوستی را در هر بیننده بر می‌انگیزد.»
این شهروند هنرمند که از سال‌ها پیش با فرهنگسرای کار و تعاون همکاری داشته و از کارآفرینان نمونه کشوری به شمار می‌آید این روزها همچنان علاقه‌مند آموزش به شهروندان است. او می‌گوید: «در صورت یادگیری هنر با خانه ماندن حوصله افراد سر نمی‌رود و از طرفی می‌توانند درآمدزایی هم داشته باشند. از طرفی هنر گل چوب به قوه خلاقیت و ابتکار فرد کمک می‌کند تا بتواند اثر را خلق کند. »
علاقه‌مندان به یادگیری هنرهای این کارآفرین می‌توانند به نشانی اینستاگرام farhangsara_kar مراجعه و آموزش‌ها را دنبال کنند.

کد خبر 504186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha