مرکز رسانه قوه قضاییه، محکومیت «محمود صادقی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به حبس و جزای نقدی به دنبال شکایت وی درباره حساب های قوه قضاییه را تکذیب کرد.

محمود صادقی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها مبنی بر محکومیت محمود صادقی به حبس و جزای نقدی به دنبال شکایت درباره حساب‌های قوه قضائیه، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد خبر مزبور مخدوش و فاقد صحت است. 

در پرونده این نماینده مجلس که منجر به صدور رأی در دادگاه بدوی شده، چندین عنوان اتهامی با شکایت شاکیان خصوصی و مدعی العموم به صورت توأمان وجود دارد که نامبرده در مرحله بدوی از برخی اتهامات تبرئه و در برخی دیگر مجرم شناخته شده است که از قضا اتهام مورد اشاره در خبر یعنی محکومیت به سبب اظهارات ایشان در خصوص حساب‌های قوه قضائیه جزو مواردی است که دادگاه وی را در آن مورد تبرئه کرده است.

مرکز رسانه قوه قضائیه اظهار کرده است: رأی صادر شده در خصوص اتهامات آقای صادقی غیرقطعی و قابل تجدیدنظر است.

این خبر در حالی منتشر شده که فارس دیروز ۲ اردیبهشت خبری منتشر کرد مبنی بر این که «دادگاه برای محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی چند ماه حبس و جزای نقدی در نظر گرفته و این حکم به دنبال شکایت آیت‌الله صادق آملی لاریجانی از وی صادر شده است.»

تعجب صادقی از خبررسانی خبرگزاری اصولگرا درباره محکومیتش | حکمم در دادگاه تجدید نظر است

کد خبر 504136

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 0
    تو این کشور "منابع موثق" هم حرف همدیگه را نقض میکنند. یعنی نمیشه پیش از اعلام خبر باهم هماهنگ کنید؟