چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه اف ث بارسلونا اعلام کرد که رونالدینیو می‌تواند در پایان فصل جاری بارسلونا را ترک کند و هر تیمی که مایل است، این بازیکن را به خدمت بگیرد باید ۴۰ میلیون یورو بپردازد.

خوان لاپورتا، رییس باشگاه اف ث بارسلونا در گفت‌وگویی با روزنامه ایتالیایی گازتا دلو اسپرت، ضمن ابراز این مطلب، خاطر نشان ساخته است: «من فقط می‌توانم بگویم که ارزش رونالدینیو بیش از ۴۰ میلیون یورو است».
 
به گفته لاپورتا امکان ادامه فعالیت این ستاره برزیلی در بارسلونا در فصل آینده همچنان وجود دارد. او در این رابطه متذکر شده است: «رونالدینیو هیچگاه برای بارسلونا مشکل به وجود نیاورده است. من مطمئن هستم که او به زودی به فرم مطلوب گذشته دست خواهد یافت.»
 
به گزارش دویچه‌وله، رییس باشگاه بارسلونا معتقد است که : «رونالدینیو نیاز به انگیزه‌ای تازه دارد، اما این به این معنی نیست که او باید بارسلونا را ترک کند. این انگیزه می‌تواند در باشگاه ما پدید آید.»
 
رونالدینیو که در دوران اخیر، روزهای سختی را در بارسلونا گذرانده و در حال حاضر نیز به علت مصدومیت از صحنه رقابتها دور است، بیش از همه مورد توجه باشگاه پرآوازه آث میلان قرار دارد که می‌کوشد از هم اکنون خود را برای رقابتهای فصل آینده آماده سازد.
 
ناگفته نماند که قرارداد رونالدینیو با باشگاه‌ اسپانیایی اف ث بارسلونا تا سال ۲۰۱۰ میلادی اعتبار دارد.
کد خبر 50397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز