چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
۰ نفر

فرماندار کرمانشاه از تشدید نظارت بر واحدهای خبازی این شهرستان برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد.

نانوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فضل الله رنجبر، فرماندار استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای تشدید نظارت بر واحدهای خبازی شهرستان کرمانشاه برای رعایت موازین بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا، گفت: اگرچه از ابتدای شروع بیماری کرونا نظارت بر واحدهای خبازی شهرستان برای مقابله با شیوع این بیماری بیشتر شده، اما در صددیم تا این نظارت‌ها را با همکاری اتحادیه خبازان برای قطع زنجیره انتقال بیماری تشدید کنیم.

او افزود: در این راستا قرار شده اتحادیه خبازان واحدهای بازرسی بیشتری را در سطح شهرستان مستقر کند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از هزار واحد خبازی در حوزه شهرستان کرمانشاه، از واحدهای خبازی خواست برای رعایت نکات بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال بیماری تلاش کنند.

او ادامه داد: کارشناسان سلامت اعتقاد دارند احتمال انتقال بیماری کرونا از طریق نان آلوده وجود دارد و این موضوع ضرورت توجه به نکات بهداشتی از سوی نانوایی‌ها را نشان می‌دهد، با نانوایی‌هایی که موازین بهداشتی را طبق پروتکل‌ها رعایت نکنند، بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد، چون سلامت مردم شوخی بردار نیست و در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم.

فرماندار کرمانشاه از شهروندان خواست تا خودشان هم بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها از حیث رعایت موازین بهداشتی نطارت داشته و موارد لازم را تذکر دهند.

او اشاره‌ای هم به توزیع آرد در بین خانوارهای ساکن روستاهای بدون واحد خبازی داشت و بیان کرد: به زودی آرد مورد نیاز این روستاییان با قیمت مصوب دولتی در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

کد خبر 503848

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha