سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
۰ نفر

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دزفول گفت: فیلم کوتاه "یک اتفاق کوچک" ساخته مرتضی سبزقبا از هنرمندان دزفول به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم آمریکا راه یافت.

فیلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نادر سعادتی‌فرد افزود: این جشنواره هنری جشنی سینمایی از تنوع، تفاوت‌ها و شباهت‌های بی‌نظیر فرهنگی است که با نمایش و اکران فیلم‌هایی با موضوع افراد ناشنوا و سخت شنوا می‌کوشد تا مردم جهان را درباره فرهنگ جامعه ناشنوایان آگاه و آموزش بدهد.    

وی اظهارکرد: فیلم داستانی "یک اتفاق کوچک" پیش از این در بخش مسابقه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم  "پرواز "  تهران، چهاردهمین جشن "تصویر سال" تهران، دومین جشنواره ملی فیلم "پاسارگاد" تهران، چهارمین جشنواره بین المللی فیلم هندوستان، جشنواره بین‌المللی فیلم " پنج قاره" ونزوئلا، چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مکزیک، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم انگلیس، چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم هندوستان، نخستین جشنواره بین المللی فیلم برزیل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم  ایتالیا به نمایش درآمده است.

سعادتی‌فرد ادامه داد: نویسنده، تصویربردار، تدوین گر، طراح پوستر و کارگردانی این فیلم کوتاه بر عهده سید مرتضی سبزقبا و صدابردار نریشن نیز محمد زربخش است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دزفول افزود: در این فیلم کوتاه صداگذاری بر عهده حسین قورچیان، عکاسی و مجری طرح حمید تجلی فرد، تیتراژ حجت کایدخورده و مترجمی آن بر عهده سیدعزیز رودبندی با همکاری بنده است و مجید اردلان و علی قاسمی از بازیگران این فیلم هستند.

چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم آمریکا قرار بود در ماه سپتامبر مطابق با  شهریورماه در سنت لوئیس آمریکا برگزار شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا این جشنواره فیلم های منتخب خود را فقط برای مشترکان و تماشاگران فستیوال و به صورت خصوصی، برای ساعاتی مشخص  به صورت آنلاین نمایش می‌دهد.

کد خبر 503488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha