سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
۰ نفر

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خون شد» ساخته مسعود کیمیایی از برنامه‌ریزی برای اکران آنلاین این فیلم خبر داد.

خون شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، با اکران فیلم خروج زمزمه‌هایی برای اکران فیلم‌های بعدی در سینمای آنلاین مطرح شد. از میان نزدیک به ۱۰۰ فیلم مانده در صف اکران، فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از اهمیت خاصی برخوردار است به طوریکه صحبت بر سر اکران برخی از مهم‌ترین فیلم‌های سینمایی در جشنواره از همان ابتدا مطرح شد.

مهم‌ترین نگرانی تهیه‌کننده‌های فیلم نیز در این میان شامل موضوع قاچاق و  برگشت سرمایه بود.  در اولین روز اکران فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا موضوع قاچاق جنجالی شد اما در ادامه و با همکاری نهادهای قضایی و ساترا قاچاق و پخش فیلم با قدرت خوبی کنار رفت. حالا اطمینان تهیه‌کننده‌های فیلم‌های سینمایی برای ورود به عرصه سینمای آنلاین بیشتر شده است.

جواد نوروزبیگی که در جشنواره امسال تهیه‌کنندگی فیلم‌های مانند «کشتارگاه» و «خون شد» را داشت در گفتگو با موج گفته است: تصمیم من برای اکران فیلم سینمایی «خون شد» و «مهمانخانه ماه نو» پابرجاست و همانطور که گفتم در حال مذاکره هستیم و همکارانم هم مشغول بررسی سیستم اکران آنلاین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا و اشکالات احتمالی‌اش هستند تا بتوانیم با نتیجه بهتری نسبت به اکران سایر فیلم‌ها اقدام کنیم و مطمئنم که خیلی کمتر از یک ماه به نتیجه خواهیم رسید.

وی در ادامه اظهار کرده است: اکران آنلاین فیلم «مهمانخانه ماه نو» که به طور مشترک با ژاپن تولید شده است، تأثیری بر اکران جهانی آن ندارد در حالی که من به عنوان مسئول این فیلم در ایران، باید آن را اسفند اکران می‌کردم که به دلیل شیوع بیماری کرونا این شرایط پیش آمد و این امکان از دست رفت. حال که از تولید این فیلم زمانی گذشته و می‌دانم که ترافیک اکران هم خیلی زیاد است، بهتر است که در شرایط موجود اکرانش کنیم.

به نظر می‌رسد با این حساب احتمال تصمیم تهیه‌کننده‌های جدید برای ورود به «سینمای آنلاین» در روزهای آتی بیشتر دیده شود.

کد خبر 503440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha