مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
۰ نفر

نماینده عالی دولت در استان البرز از موافقت رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور و جلب مشارکت دولت برای تأمین بخشی از اعتبارات برای تسریع در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج خبر داد.

کمربند شمالی کرج

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، عزیزاله شهبازی در دیدار با معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، با اشاره به بازدیدی که هفته آخر فروردین از کمربند شمالی کرج انجام شد، افزود: بنده و شهردار کرج از ابتدای مسئولیت در خصوص عمران و آبادانی و طرح‌های توسعه‌ای کرج که باعث می‌شود در حوزه راه بخشی از مشکلات ترافیکی مردم حل شود، هم‌نظر شده و برنامه‌های مشترکی داریم.

وی ادامه داد: جای خرسندی دارد، طی دیداری که با همراهی شهردار کرج با رئیس محترم سازمان برنامه‌وبودجه کشور داشتیم، در تعاقب همراهی‌ها و عنایات دکتر نوبخت به طرح‌ها و پروژه‌های راه‌سازی البرز، مشارکت دولت در پروژه مهم کمربند شمالی کرج مورد موافقت قرار گرفت.

شهبازی گفت: در سال گذشته پس از افتتاح پروژه امتداد آزادراه شهید همت در البرز، طی فشارها و پیگیری‌های جدی، این پروژه پویاتر شد.

وی افزود: در بازدید هفته گذشته، وعده داده بودم که تمام تلاش خود را برای جلب مشارکت دولت در این پروژه داشته باشم چراکه این ۱۷.۵ کیلومتر راه، بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی کرج را حل می‌کند و شهردار و شورای اسلامی شهر از این پروژه حمایت کرده‌اند.

استاندار البرز اضافه کرد: در خصوص جلب مشارکت دولت برای تسریع در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج به دیدار دکتر نوبخت معاون محترم رئیس‌جمهوری آمدیم که موافقت و همراهی ایشان جای بسی قدردانی دارد.

وی گفت: البته در این دیدار در خصوص مباحث دیگری ازجمله حمل‌ونقل عمومی شهری نیز گفت‌وگو شد و از تسهیلاتی بهره‌مند شدیم که تاکنون فقط سه شهرداری در کشور از آن بهره برده‌اند. شهردار نیز نامه‌ای در این خصوص به رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور ارائه داد.

شهبازی افزود: در خصوص تهاتر بدهی‌هایی که شهرداری کرج داشته نیز برای سال ۹۹ دستور خوبی از رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور اخذ شد.

وی عنوان کرد: به‌طور حتم دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور عنایت ویژه‌ای به استان البرز دارد و پس از فعالیت جبهه‌های کاری پروژه کمربند شمالی کرج، طی هفته‌های آتی شاهد حضور معاون رئیس‌جمهوری در محل این پروژه خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: در خصوص قطار شهری کرج نیز گزارشی ارائه شد، موضوعاتی مربوط به چرم شهر- آبیک و هشتگرد- طالقان هم مطرح شد تا این پروژه‌ها امسال به سرانجام نیکی برسند.

کد خبر 503428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha