مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید نواب صفوی از راه‌اندازی مساجد مجازی و ادامه فعالیت قرارگاه‌های رزمایش همدلی منطقه۱۹ در ماه مبارک رمضان خبر داد. 

مسجد

همشهری آنلاین-زهرا بلندی: حجت‌الاسلام «مهران مجیدی» با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه ویروس کرونا مانع فعالیت مساجد در ماه مبارک رمضان نخواهد شد، به خبرنگار ما گفت: «بعد از تأکید مقام معظم رهبری در سخنرانی روز نیمه شعبان به راه‌اندازی قرارگاه‌های رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان و فقرا، این طرح با مشارکت ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، نمازگزاران، بسیجیان و... در مساجد فعال منطقه به اجرا درآمد.»
مجیدی با بیان اینکه این قرارگاه‌ها با قوت بیشتر در ماه مبارک رمضان نیز به فعالیت خود ادامه خواهند داد، افزود: «شناسایی نیازمندان و متضرران از شرایط کنونی انجام شده و مورد حمایت‌های مالی و عاطفی قرار می‌گیرند.»
او در ادامه به راه‌اندازی مساجد مجازی اشاره کرده و افزود: «بیش از ۷۰مسجد فعال از ۱۱۰مسجد منطقه اقدام به راه‌اندازی مسجد مجازی کرده‌اند. در این مساجد که با نظارت ائمه جماعات مساجد در شبکه مجازی شکل گرفته است، برنامه‌های مذهبی به‌صورت مجازی پخش می‌شود و با ارائه مشاوره‌های سبک زندگی و پاسخگویی به سؤالات شرعی شهروندان در این روزهای سخت همراه آنها خواهند بود.»

کد خبر 503352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha