سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین - سپیده بهکام: دارویی سبحان روز سه‌شنبه 10 اردبیهشت بیشترین تقاضای خرید را از آن خود کرد.

در این روز 250 دستور خرید برای تعداد 2.2 میلیون سهم این شرکت به ارزش 9.2 میلیارد ریال صادر شد. تایدواتر در این روز به مقام دوم دست یافت به طوری که حجم تقاضا برای سهام این شرکت به 1.2 میلیون سهم به ارزش 8.9 میلیارد ریال رسید.

فولاد خوزستان امروز سومین شرکت جدول تقاضا بود و تعداد 155 دستور خرید برای 1.28 میلیون سهم این شرکت به ارزش 7.6 میلیارد ریال صادر شد.
در کفه عرضه امروز چادرملو صدر نشین شد. در این روز کاری تعداد 183 دستور فروش برای حدود یک میلیون سهم این شرکت به ارزش 11.2 میلیارد ریال صادر شد.

طی داد و ستدهای این روز در بورس اوراق بهادار تهران شیشه همدان بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و تجهیز نیروی زنگان، بام و ایران تایر با بیشترین کاهش قیمت روبرو شدند.
معاملات روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت با کاهش 3 صدم درصدی شاخص بورس کار خود را به پایان رساند.پتروشیمی اراک از جمله شرکت‌هایی بودند که بیشترین تاثیر را بر روند افت شاخص داشت.

در پایان معاملات این روز شاخص عملکرد تالار اصلی با 12.4 واحد افت عدد 8 هزار و 885 واحد را نشان می‌داد و شاخص عملکرد تالار فرعی هم با رشد 18.8 واحدی به 11 هزار و 224 واحد نزدیک شد.

کد خبر 50331

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز