دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام در کشورش خود را به پادگان معرفی کرده تا دوره آموزشی سربازی سه هفته‌ای را پشت سر بگذارد.

سون هیونگ مین


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش 3 ورزش ، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام به پادگان تفنگداران دریایی کره جنوبی وارد شده تا دوره آموزشی سربازی سه هفته‌ای را رسما پشت سر بگذارد.

در تصاویر منتشر شده در رسانه‌های کره جنوبی، سون هیونگ مین با لباس سربازی و ماسک سفیدی بر روی صورتش دیده می‌شود که به پادگاه تفنگداران دریایی کره جنوبی در جزیره ججوی این کشور وارد شده تا دوران آموزشی سربازی را آغاز کند.

سون 27ساله بعد از تعلیق لیگ برتر انگلیس به دلیل اپیدمی ویروس کرونا به کشورش بازگشت تا از این فرصت برای پشت سر گذاشتن دوره آموزشی سربازی استفاده کند.

در کره جنوبی همه جوانان پسر بالای هیجده سال باید دو سال خدمت سر بازی اجباری را پشت سر بگذارند ولی سون به دلیل اینکه با پیراهن تیم ملی این کشور مدال طلا بازی‌های آسیایی 2018 را بدست آورده از سربازی معاف شده ولی طبق قانون باید دوران آموزش نظامی را پشت سر بگذارد.

دوره آموزشی نظامی در کره جنوبی بیشتر از سه هفته طول می‌کشد ولی مقامات ارتش این کشور به دلیل شرایط خاص سون هیونگ مین موافقت کرده‌اند که او در حالیکه فعلا به دلیل توقف لیگ برتر انگلیس فرصت دارد تا در کشورش حضور داشته باشد، در دوره‌ای کوتاه‌مدت شرکت کند که سه هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 503174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha