رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۷ کیلو تریاک در بار هندوانه و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

بار هندوانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در این باره اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین درباره ورود مقادیر مواد مخدر به میدان میوه و تره بار تهران، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طی تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم مقادیری مواد مخدر از شهرهای جنوبی کشور تهیه کرده و قصد دارد از طریق محورهای جنوبی به پایتخت وارد کند، گفت: وی قصد داشت با استفاده از یک کامیون اسکانیا در پوشش حمل بار هندوانه، از طریق محورهای جنوبی تهران وارد پایتخت شود و محموله خود را در میدان تره بار تخلیه کند.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: با همکاری پلیس قزوین یک گروه از مأموران پایگاه دهم این پلیس، به میدان تره بار تهران اعزام شدند و با کنترل خودروهای مستقر در محل کامیون اسکانیای نارنجی حاوی بار هندوانه را در یکی از غرفه ها شناسایی و راننده آن را بازداشت کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: طی بررسی‌هایی که انجام شد، از محموله کامیون ۳۶ بسته تریاک که در مجموع ۱۷ کیلو بود، کشف شد. این بسته های تریاک داخل هندوانه‌ها جاسازی شده بودند.

به گفته سرهنگ حسنوند، متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی، به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 502861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha