دولت اعلام کرده که درمان کرونا رایگان است و حداکثر ۱۰ درصد از هزینه‌های درمان از بیماران دریافت می‌شود اما گویا همه بیماران کرونایی به صورت رایگان درمان نمی‌شوند.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصر ایران، کرونا اپیدمی جهانی است که بسیاری دولت‌ها درمان آن رایگان کرده‌اند. ایران هم درمان این بیماری را در بیمارستان‌های دولتی کشور رایگان اعلام کرده است.

حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفته با کمال افتخار عنوان می‌کنم که همه خدمات در بیمارستان‌های دولتی به صورت رایگان یا با کمترین هزینه انجام می‌شود. دولت حتی درباره ارائه تسهیلات درمانی به افرادی که بیمه نیستند اعلام کرده، افراد بلافاصله بعد از بستری بیمه می‌شوند و حتی اگر هزینه پرداخت حق بیمه را نداشته باشند از آن‌ها پولی گرفته نمی‌شود. این در حالی است که بیمه شدگان می‌گویند برای تشخیص و درمان از آن‌ها پول گرفته شده است.

سوال اینجاست. چرا از برخی بیماران کرونایی که به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند پول دریافت می‌شود؟ چرا بیماران کرونایی که با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه می‌کنند در گواهی فوتشان دلایل دیگر ذکر می شود؟ آیا مسئولان بیمارستان با این کار می‌خواهند هزینه بیمارستان را دریافت کنند؟

کد خبر 502475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha