شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
۰ نفر

بعد از صحبت های احمد سعادتمند و وعده های او درباره پرداخت حقوق بازیکنان داخلی تا قبل از پایان اردیبهشت و خارجی ها در هفته اول این ماه، فرهاد مجیدی استوری رمز گونه منتشر کرد.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی در استوری اش که برگی از یک کتاب بود، جلوی یکی از سطر ها ستاره زده بود. سطری که در آن نوشته شده بود"من در انتظار غیر منتظره هستم" این متن در واکنش به وعده های جذاب سعادتمند در یک برنامه تلویزیونی بود. پرداخت بخشی از دستمزد بازیکنان و پس از آن شروع مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان، حفظ کردن شیخ دیاباته و تسویه به موقع تمام بدهی های خارجی و بسته نشدن پنجره های نقل و انتقالاتی بخشی از وعده های سعادتمند بود. وعده هایی که اولین آنها یعنی پرداخت پول بازیکنان تا قبل از پایان فروردین تا آخرین روز ماه اول بهار انجام نشده و بعید است که محقق شود.  

به نظر می رسد حق با فرهاد بود که انتظار برای تحقق وعده های سعادتمند را غیر منتظره می دید! وعده هایی که عبدالرضا موسوی و اسماعیل خلیل زاده از همان ابتدا با توجه به حساب خالی باشگاه و حجم بالای بدهی ها اوضاع نا بسامان اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا اجرای آنها را نشدنی می دانستند.  

کد خبر 502462

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha