کار توزیع سیم‌کارت در خلخال به علت ازدحام مردم در مقابل دفاتر پیشخوان و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی مدتی متوقف شد.  

صف دریافت سیم کارت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، با آغاز فعالیت دفاتر پیشخوان برای توزیع سیم‌کارت‌های رایگان به سرپرستان خانوار برای استفاده از تسهیلات مربوط به کرونا از سوی دولت، بسیاری از متقاضیان بدون خط تلفن همراه به نام خود برای دریافت سیم‌کارت در مقابل این دفاتر ازدحام کردند.  

ستاد مقابله با کرونای خلخال در استان اردبیل با مشاهده صف‌های طولانی و بهم فشرده مردم با استفاده از عوامل انتظامی نسبت به رفع ازدحام جمعیت اقدام کرده و پس از ارائه روش‌های مناسبی برای رعایت فاصله اجتماعی از سوی متقاضیان، توزیع سیم‌کارت از سوی دفاتر پیشخوان در خلخال مجددا از سر گرفته شد.  

جمعی از متقاضیان دریافت سیم‌کارت در گفت و گو با ایرنا علت ازدحام جمعیت را نامشخص بودن زمان ارسال پیامک از طریق سیم‌کارت‌های به نام خود از سوی مسئولان ذیربط اعلام کرده و خواستار اتخاذ تدابیر مناسب برای استفاده عموم مردم بویژه اشخاص بدون سیم‌کارت تلفن همراه از تسهیلات اعلام شده از سوی دولت شدند.  

رئیس شرکت مخابرات خلخال نیز گفت: پس از مشاهده ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر پیشخوان با هدف پیشگیری از هرگونه بی‌توجهی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تمهیدات لازم برای خلوت شدن این دفاتر و دسترسی آسان مردم به دریافت سیم‌کارت از جمله ارائه شماره نوبت و خبر تلفنی از طریق متصدیان دفاتر پیشخوان اندیشیده شد.  

صادق حیدری بیان کرد: بیشتر مردم این شهرستان دارای تلفن همراه بوده ولی بسیاری از آنها از سیم‌کارت اشخاص نزدیک همچون فرزندان و نزدیکان استفاده می‌کنند، الزام به ارسال پیامک دریافت تسهیلات از سیم‌کارت با مشخصات شماره ملی افراد منجر به ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر شد.  

وی اظهار کرد: اشخاصی که متقاضی دریافت سیم‌کارت تلفن همراه به نام خود هستند با مراجعه به این دفاتر نسبت به دریافت شماره نوبت اقدام و سپس به خانه یا محل کار خود مراجعه و متصدیان دفتر ملزم به دعوت تلفنی از متقاضی در زمان تعیین شده و انجام کارهای اداری و ارائه سیم‌کارت به‌طور کاملا خلوت به مردم شده‌اند.  

کد خبر 502419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha