تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ» گفت: درخواست‌ها برای تولید فصل بعدی سریال بسیار زیاد است و به امید خدا این اتفاق خواهد افتاد.

نون خ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی فرجی درباره علاقه مخاطب و بیننده به سریال نون خ گفت: انتظارها و توقع‌ها بالا رفته و از ما می‌خواهند موضوع‌های جدید را دستمایه قرار دهیم و نون خ در فصل‌های بعد ادامه پیدا کند. بازخوردهای خوبی از مناطق کُردنشین داشتیم. تلاش‌مان این بوده رنگ و لعابِ فرهنگ ایرانیان این منطقه را نشان دهیم. مردم پای تلویزیون بنشینند و یاد مشکلات ناشی از این روزهای جامعه نیفتند.

تهیه‌کننده سریال نون خ افزود: خیلی با دقت به موضوع زلزله پرداختیم و حالا در قسمت‌های بعد هم موضوع‌ها و داستان‌های دیگری را خواهید دید. به نظر من همه دنبال تولید فصل بعدی خواهند بود و تقاضا و درخواست زیادی هم در کامنت‌های خودم داشتم و ان‌شاالله فصل‌های بعدی این کار هم ساخته می‌شود.

سیروس میمنت هم که بازیگر نقش کیوان را دو فصل سریال نون خ است، درباره توجه به اقوام در تلویزیون  گفت: خوشبختانه قوم کرد و بسیاری از اقوام دیگر، علاقه‌مندند درباره‌شان کارهای متفاوت و متنوع ساخته شود. سعید آقاخانی بسیار مراقب بوده به این قوم غیور توهین نشود یا ناراحت و آزرده شوند. او حتی سکانسی که خیلی خوب از آب درآمد اما به خاطر شکی که داشت شاید توهین‌آمیز باشد از خیر آن گذشت. همه گروه نون خ، کارگردان و نویسنده می‌کوشند سکانس، پلان یا دیالوگ برخورنده‌ به تصویر کشیده نشود.

میمنت در ادامه بیان کرد: موضوعی که سال‌ها مرا زجر می‌داد، لوکیشن‌های آپارتمانی بود. صبح تا شب در تهرانیم و اگر کار نداشته باشیم از آپارتمان بیرون نمی‌آییم، حالا شب هم سریالی نگاه کنیم آن هم در آپارتمان باشد؛ این زندانی با اعمال شاقه است. هیچ‌چیز بدتر از این نیست همه قصه در آپارتمان باشد و کار خوبی که گروه‌ها، اقوام، لوکیشن‌ها، لباس‌ها و فرهنگ‌های مختلف را به تصویر می‌کشند این بسیار عالی و نقطه تمایز است.

کد خبر 502338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha