شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

ژیلا صادقی که شب گذشته مهمان برنامه «دورهمی» بود، به مهران مدیری گفت: وقتی از من پرسیدند آقای مدیری مجری است، من گفتم نه ایشان مجری نیست.

ژبلا صادقی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهمان شب گذشته دورهمی آن‌قدر سریع و کامل همه چیز را توضیح داد که جای هیچ سئوالی را برای مدیری باقی نگذاشت! تا جایی که مجری دورهمی گفت: «با توجه به توضیحات کامل خانم صادقی برنامه را تموم می‌کنم و به رسم همیشه سوال پایانی را می‌پرسم «احساس خوشبختی می‌کنید عمیقاً؟ » (خنده). همه چیز را گفتی و اصلاً اجازه ندادی من سوال کنم! میذاری منم سوال بپرسم؟ من اینجا پوسیدم. (خنده)»

در بخش دیگر برنامه، صادقی درباره ازدواجش گفت: من برای ازدواج دنبال کسی بودم که از خودم مردتر باشد! همسرم اولین بار در سال ۹۴ لطیفه ای را برای من ارسال کرد و من پاسخ ندادم. این پیام‌ها ادامه داشت تا اینکه یک بار پیام داد و گفت خانم صادقی لطفاً جواب بدهید؛ خواهرم مریض است و ما از کدام مسیر به تهران برگردیم بهتر است. من هم گفتم مگر من پلیس راهور هستم (خنده). در سال سال ۹۵ از من خواستگاری کرد و ازدواج کردیم.

مدیری درباره شباهت اجرای برخی مجریان به یکدیگر سوال کرد و صادقی پاسخ داد: این موضوع هم به سواد رسانه‌ای بستگی دارد؛ زمانی که شما از کسی تقلید می‌کنید، مخاطب می‌فهمد. من همیشه در مصاحبه‌ها می‌گویم که با شین و سین کردن، رنگ مقنعه و شال را با سر آستین ست کردن نمی‌توان مجری خوبی شد. ما مجریان زیادی را دیدیم که آمدند و رفتند.

وی افزود: حتی از من پرسیدند که آقای مدیری مجری است و من گفتم نه ایشان مجری نیستند؛ بلکه یک بازیگر کاربلد هستند که مردم دوستشان دارند و خیلی خوب می‌توانند یک برنامه را مدیریت کنند. ما مجریان کاربلد داریم؛ اگر تفکر شما این است که یک بازیگر می‌تواند یک برنامه را موفق کند، تجربه نشان داده که این‌طور نبوده است. اجرا تخصصی است و من خواهش می‌کنم آن را شوخی نگیرید.

کد خبر 502261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha