معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در واکنش به پیشنهاد شورای شهر مبنی بر شناور شدن ساعات کار ادارات گفت: این موضوع در صورت پیشنهاد باید در ستاد ملی مبارزه با کرونا بررسی و تصویب شود اما استانداری تهران موافق آن نیست.

عباس پاشا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا‏، غلامرضا عباس پاشا گفت: روال اینگونه است که چنین پیشنهادی باید توسط اعضای ستاد مبارزه با کرونا استان تهران همچون شهرداری و شورای شهر و ... به ستاد ملی ارائه شود و یا اینکه توسط اعضا در خود ستاد ملی مطرح شود و اگر در این ستاد به تصویب برسد قابلیت اجرایی پیدا می کند.

وی افزود: به این ترتیب آخرین مصوبه ستاد ملی تا ۳۱ فروردین ماه یعنی فردا پابرجاست و برای طرح چنین موضوعی در صورت وجود پیشنهاد در ستادملی بررسی و تصمیم گیری می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به ایجاد مشکلاتی برای کارکنان و ارباب رجوع شناور شدن ساعت کار ادارات جزو پیشنهادات استانداری نیست اما شاید توسط شورای شهر تهران مطرح شود.

کد خبر 502294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • يك كارمند IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    با توجه به دوركاري تعدادي از كارمندان ، كارمندان حاضر در اداره در ساعات مختلف وارد محل كار شده و موجب اختلال در ساعات رفت و آمد ساير مشاغل مي شود. بهتر است به جاي اينكه عده اي در محل كار حاضر و عده اي دوركاري يا به عبارتي استراحت كنند، همه كارمندان در دو شيفت كاري 7 تا 12 و 12 تا 17 در محل كار خود حاضر شوند. به اين ترتيب هم ازدحام در ادارات كمتر شده و هم در حمل و نقل عمومي وضعيت بهتري شاهد هستيم.