شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: شرایط رکودی عرضه میوه در بازار وجود دارد و اندک میوه‌هایی که در بازار مشاهده می‌شوند، میوه‌های سردخانه‌ای هستند و هنوز میوه‌های بهاری و تابستانی از درختان چیده نشده‌اند.

میوه

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالرضا جمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در حال حاضر در فصلی قرار داریم که تقریبا میوه‌های زمستانی رو به اتمام است و هنوز میوه‌های بهاری و تابستانی نیز وارد بازار نشده‌اند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که وجود دارد اکنون در وضعیت رکودی عرضه میوه در بازار هستیم و اندک میوه‌هایی که در بازار مشاهده می‌شوند، میوه‌های سردخانه‌ای هستند و هنوز میوه‌های بهاری و تابستانی از درختان چیده نشده‌اند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: اکنون میوه‌هایی که در بازار وجود دارند، سیب و پرتقال است اما میزان عرضه این محصولات نیز کم است. قیمت هر کیلوگرم سیب در بازار اهواز حدود ۵۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم پرتقال نیز حدود ۱۳ هزار تومان است.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به شرایط رکودی عرضه میوه در بازار، وضعیت خرید میوه توسط مردم نیز چندان مطلوب نیست زیرا تنوع میوه‌ها بسیار محدود است و در این زمینه با توجه به این محدودیت تنوع، مردم رغبت چندانی به خرید میوه ندارند.

وی تاکید کرد: اگر شرایط کرونا به باغدار اجازه برداشت دهد و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد، احتمالا در اواسط اردیبهشت ماه شاهد آغاز عرضه میوه‌های بهاری و تابستانی در بازار خواهیم بود.

کد خبر 502238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha