مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
۰ نفر

شهردار یزد از تحویل الکترونیکی استعلامات ادارات، بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی به شهروندان خبر داد.

شهر الکترونیک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شهرداری یزد، جمال‌الدین عزیزی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و کاهش حضور فیزیکی مراجعه‌کنندگان، تحویل استعلامات ادارات، بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی افزود: شهرداری یزد مؤظف است نسبت به صدور پاسخ استعلام شهروندانی که از یکم بهمن ماه ۹۸ نسبت به دریافت گواهی پایان کار یا مفاصا حساب نقل و انتقال از شهرداری اقدام کرده باشند و ملک آنان دیونی نسبت به شهرداری نداشته باشد، به صورت غیرحضوری و آنی اقدام کند.

 عزیزی ادامه داد: پاسخ استعلام شهروندانی که از تاریخ یکم مرداد ماه ۹۲ به بعد هر نوع گواهی از شهرداری دریافت کرده باشند، پس از ثبت درخواست در سامانه و بررسی‌های لازم، به صورت غیرحضوری صادر می‌شود.

شهردار یزد بیان کرد: همه استعلامات الکترونیکی شهرداری دارای شماره امضای مجاز الکترونیکی هستند و امکان مشاهده اصل استعلام از طریق «سامانه ایساپ» شهرداری وجود دارد.

وی افزود: مطابق برنامه مصوب، با پایدارشدن روند صدور پاسخ استعلامات الکترونیکی، روند جاری صدور پاسخ استعلامات در شهرداری متوقف و صرفاً از طریق سامانه ایساپ صادر انجام می‌شود.

کد خبر 502123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha