به گزارش همشهریآنلاین به نقل از شهرداری یزد، جمالالدین عزیزی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و کاهش حضور فیزیکی مراجعهکنندگان، تحویل استعلامات ادارات، بانکها و دفاتر اسناد رسمی به صورت غیرحضوری انجام میشود.
وی افزود: شهرداری یزد مؤظف است نسبت به صدور پاسخ استعلام شهروندانی که از یکم بهمن ماه ۹۸ نسبت به دریافت گواهی پایان کار یا مفاصا حساب نقل و انتقال از شهرداری اقدام کرده باشند و ملک آنان دیونی نسبت به شهرداری نداشته باشد، به صورت غیرحضوری و آنی اقدام کند.
عزیزی ادامه داد: پاسخ استعلام شهروندانی که از تاریخ یکم مرداد ماه ۹۲ به بعد هر نوع گواهی از شهرداری دریافت کرده باشند، پس از ثبت درخواست در سامانه و بررسیهای لازم، به صورت غیرحضوری صادر میشود.
شهردار یزد بیان کرد: همه استعلامات الکترونیکی شهرداری دارای شماره امضای مجاز الکترونیکی هستند و امکان مشاهده اصل استعلام از طریق «سامانه ایساپ» شهرداری وجود دارد.
وی افزود: مطابق برنامه مصوب، با پایدارشدن روند صدور پاسخ استعلامات الکترونیکی، روند جاری صدور پاسخ استعلامات در شهرداری متوقف و صرفاً از طریق سامانه ایساپ صادر انجام میشود.
نظر شما