جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی هیات در سال جاری را شرکت در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد اعلام کرد.

کشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین محبی جمعه ۲۹ فروردین اظهارکرد: این مهم با کمک‌های استاندار ورزش‌دوست کرمانشاه محقق شده و پس از سال‌ها می توانیم در لیگ برتر کشتی آزاد تیمداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا از کشتی‌گیران شاخص خود که سال‌های اخیر برای تیم‌ها و استان‌های دیگر روی تشک رفته‌اند خواسته‌ایم که قرارداد خود را تمدید نکنند تا بتوانند در اختیار کرمانشاه باشند.

محبی یادآوری کرد: حضور در لیگ برتر می‌تواند کشتی کرمانشاه را متحول و شور و اشتیاق را به هواداران این رشته در استان هدیه کند.

احتمال برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات جام تختی در کرمانشاه

نایب‌قهرمان اسبق کشتی جهان همچنین به‌ احتمال برگزاری دوباره رقابت‌های بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: اگر امسال نیز با موافقت فدراسیون این رقابت‌ها را میزبانی کنیم به‌طورقطع سطح کیفی رقابت‌ها بسیار بالاتر از دوره گذشته و تیم‌های خارجی شرکت‌کننده نیز بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز کشتی تشنه سالن‌های مملو از جمعیت است که خوشبختانه در کرمانشاه وجود دارد، در دوره‌های گذشته شاهد بوده‌ایم هر دوره مسابقه‌ای که در سطح کشوری، بین‌المللی و جهانی در کرمانشاه برگزارشده سالن پر از تماشاگر بوده است.

محبی خاطرنشان کرد: مردم ورزش دوست و پهلوان پرور کرمانشاه با حضور گرم خود در سالن‌های کشتی شورونشاط این رشته را چند برابر کرده و همین باعث شده تا فدراسیون راغب برگزاری رویدادهای مهم کشتی در این استان باشد.

عملکرد سال گذشته کشتی کرمانشاه مناسب بود

رئیس هیات کشتی کرمانشاه در ادامه عملکرد سال گذشته کشتی استان را مناسب ارزیابی ولی درعین‌حال تاکید کرد که می‌توانستیم بهتر نیز کار کنیم.

وی گفت: سال گذشته و پس از حدود ۲۰ سال سه کشتی‌گیر کرمانشاهی به نام‌های «رضا افضلی»، «بهمن تیموری» و «یدالله محبی» در مسابقات جهانی قزاقستان به همراه تیم ملی شرکت کردند.

محبی تصریح کرد: همچنین حامد رشیدی، بهمن تیموری و یدالله محبی نیز در مسابقات قهرمانی آسیا همراه با تیم ملی عازم این رقابت‌ها شده و هر سه نفر نیز مدال کسب کردند که بازهم در نوع خود و طی سال‌های متمادی امر بی‌سابقه‌ای بود.

فعالیت بیش از هشت هزار کشتی‌گیر در کرمانشاه

مسئول هیات کشتی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت هشت هزار و ۳۰۰ کشتی‌گیر بیمه‌شده اشاره کرد و گفت: اکثر آن‌ها در مرکز استان فعالیت دارند.

وی همچنین از فعالیت ۱۲۰ مربی و ۴۰ داور کشتی در رده‌های سنی مختلف خبر داد و گفت: همان‌گونه که سال قبل دوره‌های آموزشی خوبی برای آن‌ها برگزار شد امسال نیز این دوره‌ها ادامه پیدا می‌کند.

محبی در پایان گفت: منتظر بهبود وضعیت و عادی‌شدن شرایط جامعه پس از شیوع کرونا هستیم تا طبق برنامه‌های فدراسیون اقدامات خود را آغاز کنیم.

کد خبر 501958

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha