مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای درخواست وام یک میلیونی به همه یارانه بگیران کهگیلویه و بویراحمد پیامک به شماره همراه، تمامی سرپرستان خانوار ارسال شده و یا در حال ارسال است.

یارانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «پروانه نیک‌مرام» افزود: به منظور حمایت از خانوار های ایرانی که با شیوع ویروس کرونا، تحت تاثیر تبعات اقتصادی آن قرار گرفته اند، تسهیلات بانکی یک میلیون تومانی به تمامی یارانه بگیران تعلق می گیرد.

وی اظهارکرد: سرپرستان خانوار که تمایل به دریافت این تسهیلات یک میلون تومانی دارند باید ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند و پس از دریافت پیامک کدملی را با شماره همراه سرپرست خانوار حداکثر تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه سال جاری به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقساط این وام یک میلیون تومانی که به خانوارهای کهگیلویه و بویراحمدی که یارانه نقدی ۴۵۵ هزار ریالی دریافت می کنند، ارائه می‌شود ۳۵ هزار تومان در هر ماه است.

نیک مرام تصریح کرد: اقساط این تسهیلات از تیرماه کسر خواهد شد و از سرپرست خانوارها تقاضا می شود که در حسابی که این وام برایشان واریز خواهد شد آن حساب را جابه جا نکنند و یا بانک‌شان را تا انتهای بازپرداخت تغییر ندهند.

وی ادامه داد: شهروندان باید مراقب کلاهبرداری اینترنتی در این زمینه باشند و ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران تنها از طریق ارسال پیامک با سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوارها صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم استانی‌ها برای دریافت این تسهیلات، نیاز به مراجعه حضوری به هیچ کدام از دستگاه‌های اجرایی در استان ندارند.

نیک‌مرام از مردم خواست که هوشیار باشند تا فریب سودجویان و سایت‌های کلاهبرداری به بهانه ثبت نام این تسهیلات را نخورند.

کد خبر 501841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha