چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
۰ نفر

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح اعلام کرد: مشوق‌های سرباز ماهر از تیرماه سال جاری اجرایی می‌شود.

سربازي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکنا، سردار مهدی فرحی گفت: امروز مذاکراتی میان نمایندگان قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، سازمان وظیفه عمومی ناجا و اداره سرمایه انسانی سرباز معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح انجام گرفت و مقرر شد که مشوق‌های کارکنان وظیفه دارای مهارت از تیرماه امسال به صورت آزمایشی اجرایی شود.

وی درباره این مشوق ها بیشتر توضیح داد و گفت: بر این اساس مشمولان وظیفه ای که در سامانه «سرباز ماهر» ثبت نام کرده اند، مهارت آنها بررسی، راستی آزمایی و امتیاز بندی می شود و کسانی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، می توانند از مشوق های فوق به میزان سهمیه ای که تعیین شده است، استفاده کنند.

فرحی افزود: هر فرد مشمول می‌تواند حداقل ۵ مشوق مورد علاقه خود را از سامانه سرباز ماهر انتخاب کند، اما از بین این مشوق ها تنها یک مشوق به وی تعلق خواهد گرفت.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح درباره این مشوق ها گفت: تعداد این مشوق ها زیاد است اما برخی از این مشوق ها عبارتند از انتخاب سازمان محل خدمت، انتخاب شهر محل سکونت، بخشودگی غیبت اولیه کسانی که مدت غیبت آنها حداکثر ۳ ماه باشد، تعویق اعزام، بخشش اضافه خدمت حین خدمت، مرخصی تشویقی، درجه تشویقی، دریافت وام و ... .

وی اضافه کرد: امتیازدهی و ارزیابی مهارت بر اساس ۷ معیار نیاز بازار کار و نیروهای مسلح، تعداد مهارت، پیچیدگی مهارت، تجربه عملی، وضعیت مهارت در آینده، تحصیلات فرد و سایر افتخارات است و کسانی که دارای مهارت بوده و قصد دارند از تیرماه به خدمت اعزام شوند، با ثبت نام در سامانه سرباز ماهر می‌توانند در صورت کسب امتیاز لازم از این مشوق‌ها استفاده کنند.

کد خبر 501674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha