مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در بین اتباع خارجی استان علاوه بر توزیع ۵ هزار بسته اقلام بهداشتی، کمپ‌های آنان نیز گندزدایی و ضدعفونی شد.

ماسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی شفیعی زرندی اظهار کرد: رویکرد و نگاه مجموعه دولت به تبع ادارات کل اتباع امور خارجی و مهاجرین در سطح کشور برای مهاجرین یکسان و تعریف شده است و هیچ تفاوتی در سطح کشور و استان‌ها وجود ندارد.  

او ادامه داد: براساس وظایف ذاتی و سازمانی که قانون‌گذار برای ما مشخص کرده در ارتباط با انجام امور مهاجرین در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی و مطالعه چشم‌انداز آینده برای به حداقل رسیدن مشکلات و معضلاتی فراروی مهاجرین انجام می‌شود.

شفیعی زرندی اظهار کرد: کمپ‌هایی در ۲ شهرستان رفسنجان و بردسیر در کرمان وجود دارد و با همکاری شوراهای خودگردان و مدیران توانمند این مجموعه‌ها،  برنامه‌ها برای اتباع خارجی اجرایی و تدوین می‌شوند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی کرمان گفت: ویروس کرونا ما را بر آن داشت برای سالم‌سازی و ایمن‌سازی‌ مهاجرین در کرمان برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم را انجام دهیم.

شفیعی زرندی بیان کرد: در کرمان با توجه به تاکیدات ستاد کرونا و نظر شخص استاندار و با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و جوانان پرتلاش خدمات موثری در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای مهاجرین انجام شده است.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان گفت: پکیج بهداشتی با همفکری دانشجویان و جوانان خودجوش افاغنه تعریف شده که از این طریق شناسایی افراد آسیب‌پذیر مهاجر را با توزیع ۵ هزار برگ پرسشنامه در دستور کار قرار دادیم.   

کد خبر 501479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha