مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
۰ نفر

شهردار منطقه ۳ کرمان گفت: سرانه فضای سبز منطقه ۳ شهری استان با احداث و بهسازی ۵ بوستان افزایش یافت.

فضای سبز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رامین امیرمداح اظهار کرد: وسعت فضای سبز منطقه ۳ کرمان در سال ۹۸، حدود ۱۷۷ هکتار بود که با بهره‌برداری از ۵ بوستان جدید در این منطقه، سرانه فضای سبز افزایش یافت.

وی گفت: بوستان خبرنگار در شهرک خواجو با مساحت ۱۰ هزار مترمربع، بوستان آفتاب در کوچه ۱۶، خیابان شیخ احمد کافی با مساحت ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، بوستان شهریار در محله ۵۰۰ دستگاه با مساحت ۷هزار و ۵۰۰ مترمربع، بوستان ریحان در خیابان ابوذر جنوبی با ۴هزار و ۵۶۰ مترمربع و بوستان معلم در مجاور پل ۹ دی با ۵ هزار مترمربع از جمله بوستان‌های آماده افتتاح در منطقه ۳ در سال جدید هستند.

شهردار منطقه ۳ کرمان افزود: تقاطع آزادی و چهارراه سمیه با گل و گیاه و فضای سبز زیباسازی شد. این اقدام در راستای زیباسازی منظر شهری و افزایش سرانه فضای سبز منطقه انجام شد که با استقبال بسیار خوب همشهریان مواجه شده است.

امیرمداح افزود: یکی از برنامه‌ها در سال جدید، احداث بوستان‌ها در محله‌های مختلف به خصوص محله‌های کمتر برخوردار منطقه ۳ است. مجموعه مدیریت شهرداری در مسیر توسعه فضای سبز و درختکاری گام‌های مثبتی برداشته و همواره برای توسعه این بخش در تلاش است.

کد خبر 501433

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha