یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

متأسفانه باید پذیرفت که هنوز شورای شهر برای دولت هضم نشده‌ و در برخی موارد مقاومت‌هایی نیز در برابر شوراها وجود دارد

رئیس شورای‌عالی استان‌ها با اعلام این مطلب به خبرنگار همشهری گفت: با تهدید و چالش و تحقیر یکدیگر و درگیری‌های لفظی و رسانه‌ای جز اینکه کارها به تعویق بیفتد و برنامه‌های شهری متوقف شده و مردم ضرر ببینند، فایده‌دیگری نخواهیم برد.

مهدی چمران درباره اتوبوس‌های انبار شده در شرکت‌های خودروسازی و تحویل نشدن آن به شهرداری‌ها اظهار داشت: منطقی نیست که اتوبوسی در انبار کارخانه‌های خودروسازی باشداما وارد ناوگان اتوبوسرانی شهرها نشود. آنچه مورد نظر ماست، این‌است‌ که باید هر چه زودتر از آنان استفاده شود تا مردم به آسایش برسند.

رئیس شورای شهر تهران از تلاش برخی افراد برای کارشکنی خبر داد و گفت: ما همیشه سعی کرده‌ایم اختلافات را حل کنیم. اما متأسفانه برخی افراد، شخصیت‌ها و جایگاه‌ها برخلاف این رویه عمل می‌کنند. مسلما این نکته به ضرر شهروندان است.

چمران در رابطه با اصرار وزارت کشور برای احداث مونوریل در تهران افزود: شورای شهر براساس قانون تصمیم‌ می‌گیرد و پس از آن به رده‌های بالاتر ارجاع خواهد داد. نظر برخی از مسئولان نیز حکم قرآن نبوده و با وجود جلسات متعدد برای هماهنگی با مسئولان وزارت کشور، باز هم رویه آنان غوغاسالارانه است.وی بر تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی با شورای شهر و مدیریت شهری تهران تاکید کرد و اظهار داشت: شورای شهر، دولت و شهرداری هیچ‌کدام نمی‌خواهند تصمیم‌های غیرمنطقی بگیرند و اگر تصمیم‌هایشان غیرکارشناسانه بود، آن‌را اصلاح خواهند کرد. ما مصالح شهر را فدای ارتباط دوستانه نخواهیم کرد.

کد خبر 50136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز