فرودگاه ناریتا در نزدیکی توکیو یک هتل مقوایی برای مسافرانی که منتظر دریافت نتیجه آزمایش کرونای خود هستند راه اندازی کرده است.

فرودگاه ناریتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از scmp، فرودگاه ناریتا با راه اندازی یک هتل مقوایی در محوطه تحویل بار، مسافرانی که منتظر دریافت نتیجه آزمایش کرونای خود هستند را اسکان داد.

مسئولین ژاپنی مدت زمان مورد نیاز برای انجام آزمایش را شش ساعت عنوان کرده بودند ولی بعضا تا دو روز نیز طول می‌کشد و همین امر ضرورت فراهم شدن شرایطی برای اسکان مسافران را افزایش داد.

اگرچه پروازهای این فرودگاه که در ۶۰ کیلومتری شرقی توکیو واقع شده به شدت کاهش یافته است و یکی از باندهای این فرودگاه بسته شده، اما هواپیماها هنوز با مسافرانی از کشورهایی مانند ایالات متحده و ایتالیا در حال فرود آمدن هستند. به دلیل وضعیت بحرانی این کشورها، انجام آزمایش‌های غربال‌گری برای مسافران آنها ضروری است.

یکی از مسئولین وزارت بهداشت ژاپن زمان اعلام نتایج را شش ساعت اعلام کرده بود امادر عمل تا یکی دو روز نیز طول می‌کشد. مسافران از استفاده از وسایل و نقل عمومی منع شده‌اند و اگر کسی به استقبال مسافری نیاید وی باید تا آماده شدن جواب آزمایش صبر کنند.

با توجه به تکمیل طرفیت هتل فرودگاه، این هتل مقوایی به عنوان مکانی برای استراحت مسافران منتظر فراهم شده است. این تخت‌خواب‌های مقوایی برای استفاده در شرایط اضطراری مانند وقوع بلایای طبیعی طراحی و ساخته شده‌اند و یک تشک به همراه لحاف در هر کدام از آن ها تعبیه شده است.

کد خبر 501284
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha