سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

طرح اقدام ملی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن اظهار کرد: ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است، همچنین ثبت‌نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت‌نام کننده غیرواجد شرایط تشخیص داده شود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری و... فاقد هر گونه ارزش است، بنابراین خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت واگذاری امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن، گفت:‌ امتیاز این قبیل افراد باطل می‌شود، همچنین واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و براساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز مسکن ملی به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

وی تاکید کرد: برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.

کد خبر 501093

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha