کیهان نوشت: تلویزیون دولتی اسرائیل (موسوم به کان) و شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی، سریالی درباره فتنه‌گران ایران که آنها را فعالان سیاسی ضدنظام اسلامی خوانده‌اند، ساخته است.

اسرائيل

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان نوشت: در این سریال که «تهران» نام دارد، یک جاسوس اسرائیلی برای هک کردن سیستم پدافندی ایران فرستاده می‌شود اما پس از ناکامی در این ماموریت، درگیر اغتشاشات داخل کشور شده و در این میان عاشق یکی از آشوبگران فتنه می‌شود.

براساس گزارش «هالیوود ریپورتر»، این سریال که توسط «دنی سرکین» کارگردانی شده، به کمک یک شبکه جهانی صهیونیستی توسط شرکت «سینه فلیکس» که مرکزیت آن در مونترال کاناداست، پخش خواهد شد.

عامل اصلی سریال «تهران» یکی از مزدوران باسابقه صهیونیست به نام «موشه زوندر» است که در سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل از جمله «موساد» و «شین بت» فعالیت مستمری داشته و پیش از این سریالی تحت عنوان «فوضی» درباره نفوذ جاسوسان اسرائیلی به فلسطین اشغالی ساخته بود و آن را با کمک همان شبکه جهانی صهیونیستی پخش کرده و به نمایش درآورده بود.

اگرچه پیش از این نیز سران رژیم صهیونیستی از جمله شیمون پرز و بنیامین نتانیاهو، به طور رسمی فعالان فتنه سال ۸۸ را از ذخائر خود به شمار آورده بودند اما توجه این جاسوس کهنه کار اسرائیلی به فتنه‌گران داخل کشور (که خود را فعال سیاسی یا اجتماعی معرفی می‌کنند) در یک سریال تلویزیونی، حکایت دیگری از جهت‌گیری و وابستگی‌های این جریان معاند داخلی به نظر می‌رسد. مضافا اینکه گویا این بار بیش از پیش، ماهیت غرب‌گرا و لاابالی و بی‌بند و بار این افراد را در این سریال نشان داده است.

موشه زوندر به «هالیوود ریپورتر»‌ می‌گوید: «برای اولین بار سریالی غربی، زندگی فعالان جوان ضدرژیم در تهران را نشان می‌دهد. در خانه‌هاشان و در خیابان. اضطراب و خطر و دوستی و وفاداری بین‌ آنها را می‌بینیم. شجاعت‌شان در مقاومت علیه حکومت آیت‌الله‌ها را در کنار سبک زندگی پرشور و هیجان‌انگیزشان، مملو از سکس و مواد مخدر و راک‌اند رول می‌بینیم.

به این ترتیب سریال اسرائیلی «تهران» به طور مشخص بخشی از خواسته‌ها و آمال و آرزوهای این به اصطلاح فعالان سیاسی و اجتماعی را لو می‌دهد که مشخصه آن تطابق با فرهنگ غربی است.

دو سال پیش نیز، فیلمی به نام «مامور مخفی» توسط رژیم صهیونیستی درباره جاسوسی علیه ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای ساخته شد که بخشی از آن در خیابان‌های تهران فیلمبرداری شده بود که در آن فیلم زندگی ایرانیان مملو از دروغ و دورویی و ریاکاری تصویر شده بود.

کد خبر 500947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha