مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از راه‌اندازی بازارگاه آنلاین برای معرفی و امکان عرضه اینترنتی محصولات خبر داد.

بازارگاه آنلاین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد توکلی گفت: این بازارگاه در راستای پویش‌های «درخانه بمانیم» و «از خانه بخریم» در استان گیلان راه‌اندازی شده است.

توکلی اظهار کرد: تمامی کسب و کارها با موافقت با قوانین اعلام شده می‌توانند برای معرفی محصولات خود در این پرتال به آدرس Bihin.ir ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۲۰۰ کسب و کار آنلاین در استان ثبت نام شده‌اند و  این پرتال باید به مردم هرچه بیشتر معرفی شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان نیز در این رابطه با تاکید بر ضرورت  اخذ مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت  برای فعالیت در سایت کسب و کار آنلاین گفت: تاکنون ۷۰ سایت فروش کالا و خدمات مجوز دارند.

سید جلال‌الدین شکریه افزود: کسب و کارها در آینده به سمت آنلاین‌شدن پیش خواهند رفت. در همین راستا، باید مدیران سایت‌ها آگاهی لازم را در رابطه با قوانین و دستور العمل‌ها داشته باشند.

وی گفت:سرعت  اینترنت و امنیت هک نشدن  از دغدغه‌های کسب و کارهای آنلاین است و اصناف هنوز نمی‌دانند که نظام مالیاتی برای فعالیت آنها چطور محاسبه خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان اضافه کرد: هر اپراتوری از تلفن‌های همراه  که خدمات ارزان‌تر، فنی‌تر و با سهولت بیشتر بتوانند به اصناف ارائه کنند، مورد استقبال این قشر برای استفاده برای کسب و کار آنلاین قرار می‌گیرند.

کد خبر 500797

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha