رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خلخال گفت: جابه‌جایی بیش از ۳ سرنشین توسط رانندگان تاکسی‌های عمومی پلاک زرد این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.  

تاکسی

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، فرهاد خوگر، رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری خلخال در استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رانندگان تاکسی‌های عمومی پلاک زرد خلخال تنها مجاز به سوار و پیاده کردن یک نفر در صندلی جلو و ۲ سرنشین نیز در صندلی عقب بوده و سوار کردن ۳ سرنشین در صندلی عقب خودرو ممنوع بوده و با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد.  

وی اظهار کرد: این تصمیم به تصویب شورای شهر، پلیس راهور و سازمان حمل و نقل همگانی با هدف اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس کرونا رسیده است.  

خوگر گفت: با این کار هیچ تغییری در نرخ کرایه تاکسی‌ها اعمال نخواهد شد.  

وی افزود: رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری و حومه موظف هستند نسبت به استفاده دائم از ماسک و دستکش در زمان فعالیت و جابه‌جایی مسافر اقدام کنند.  

خوگر بیان کرد: این سازمان برای حفظ سلامتی رانندگان تاکسی و سرنشینان به تهیه و تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن در چهار مرحله بین رانندگان تاکسی‌های عمومی خلخال اقدام کرده و دستکش رانندگان نیز بزودی توزیع خواهد شد.  

کد خبر 500751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha